wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Programy » Dla gastronomii » Novitus SOGA XS
Novitus SOGA XS

Novitus SOGA XS

Novitus

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 0,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 6,00 zł
InPost Paczkomaty24 - 8,99 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: SOGA_XS

Kod producenta: SOGA_XS

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 499,00 zł

Cena netto: 405,69 zł

Cena katalogowa: 602,70 zł

Oszczędzasz: 103,70 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)


Podstawowy program dla małej gastronomii - SOGA XS, dostępna również wersja rozbudowana SOGA STANDARD
Prowadzisz niewielkich rozmiarów punkt gastronomiczny? Nie potrzebujesz rozbudowanych funkcji zarządzania lokalem? Szukasz przyjaznego rozwiązania z niewygórowana cenę? Jeżeli tak to właśnie wersja XS będzie dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem.
SOGA XS została stworzona z myślą o punktach sprzedaży, gdzie najbardziej istotnymi czynnikami są szybkość i intuicyjność sprzedaży połączona z łatwością obsługi nawet dla nowego personelu. Dzięki maksymalnemu uproszczeniu systemu do niezbędnych, w każdym punkcie gastronomicznym funkcji, zredukowaniu ulega również cena w odniesieniu do standardowej wersji oprogramowania.
Jeżeli w miarę rozwoju Twojej firmy pojawi się konieczność wprowadzenia dodatkowych funkcjonalności istniej możliwość płynnego przejścia na wersję standardowa systemu SOGA.
Główne różnice pomiędzy wersjami skupiają się na: ograniczeniu liczby sal do jednej, liczby stolików do 10 oraz brak takich funkcjonalności jak obsługa magazynu, bonowników i wag. Nie będzie można również korzystać z pracy w sieci, podglądu kierownika, eksportów do programów księgowych, zestawień własnych oraz zestawów składanych
.

Porównanie funkcjonalności SOGA XS i SOGA STANDARD:

SOGA

STANDARD

XS

Współpraca z SOHO

TAK

NIE

Współpraca z innymi systemami hotelowymi

TAK

NIE

Obsługa magazynu

TAK

NIE

Obsługa bonowników

TAK

NIE

Obsługa wag

TAK

NIE

Praca w sieci

TAK

NIE

Podgląd dla kierownika

TAK

NIE

Eksport do programu księgowego

TAK

NIE

Moduł zestawienia własne

TAK

NIE

Zestawy składane

TAK

NIE

Obsługa pizzy

TAK

NIE

Liczba sal

b/o

1

Liczba stolików

b/o

10

Koszt uaktualnienia

10%

30%

Koszt uaktualnienia po 13 miesiącach

30%

75%

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl